ONLINE WORKSHOPS
Al onze trainingen zijn ook online te boeken. Multi-Value heeft een rijke ervaring in het online trainen van uw medewerkers en/of managers via Zoom, MS Teams of andere online platforms. We kunnen desgewenst de training volledig customizen naar uw wensen en behoeften met alle tools en technieken die we in onze studio in Eindhoven tot onze beschibaar hebben.
Tezamen met ons team van professionele trainers, die hun sporen verdiend hebben in het online trainen van groepen, trainen wij uw mensen in korte, leuke, praktijkgerichte, interactieve online workshops:
Korte sessies van maximaal 1,5 – 2 uur
Maximaal 10-12 deelnemers per groep
Praktijkgericht
Onze online workshops zijn heuse powerboosts waarin de deelnemers op basis van hun eigen praktijksituatie samen ervaringen uitwisselen, houding en gedrag oefenen en praktische tips meekrijgen die ze direct kunnen toepassen. Geen lange powerpoint presentaties dus, maar vooral interactief als deelnemers actief aan de slag gaan met thema’s of knelpunten.
INFO AANVRAGENDISC®
Wanneer bent u bijzonder effectief?
De DISC workshops hebben als doelstelling om alle medewerkers binnen uw organisatie bewust te maken wat hun gedrag betekent voor de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Alles begint met het aannemen van de juiste mensen, met de juiste competenties en belangrijker nog, met de juiste mentaliteit.
Onze DISC workshops kunnen worden ingezet voor volgende modules:
aannemen van personeel
teamwork
communicatie
leiding geven
tijdmanagement
NPS WORKSHOP
Iedereen zet de klant centraal
In elke organisatie, afdeling of team is er altijd wel iemand die vanuit nature graag met mensen omgaat en anderen enthousiast maakt. Bij Multi-Value noemen we deze mensen ‘Champions’. Hun gedragsstijl is positief beïnvloedend ( DISC ). In onze NPS workshops maken we gebruik van de ‘Champion’ om:
de ‘customer-first’ cultuur te bewaken
anderen te inspireren
behaalde successen met elkaar te delen
FEEDBACK TRAINING
De kracht van directe feedback
We hebben het als managers allemaal druk. Het trainen en coachen van onze medewerkers, om hun talenten te ontwikkelen, schiet er vaak bij in. Het geven van directe en constructieve feedback is weliswaar de sleutel om medewerkers te doen groeien. Maar hoe geeft u op een effectieve manier feedback aan uw medewerkers?
Multi-Value heeft zich, dankzij de vele Klantbelevingsbezoeken met feedback en coaching ( Mystery Shopping met feedback en coaching ) bekwaamd in het geven van directe feedback. De methodologie van de feedback is gebaseerd op het GROW coaching model, door Multi-Value omgedoopt naar de 4 G-methode.
De feedback gebeurt aan de hand van het concreet beschrijven van:
Gebeurtenis
Gevoel
Gevolg
Gewenst Gedrag
TRAININGEN OP MAAT
One size doesn’t fit all!
Organisaties en mensen lijken niet op elkaar en daarom zijn wij bij Multi-Value van mening dat standaardtrainingen onvoldoende bijdragen aan het succes en de groei. In een snel veranderende wereld vinden we het daarom belangrijk om creatieve en innovatieve klantbelevingsprogramma’s samen met u te ontwikkelen.
Centraal staan hierbij volgende elementen:
de ‘customer-first’ cultuur
de toekomst
zichzelf opnieuw uitvinden
het enthousiasme van alle medewerkers

Wilt u meer informatie over onze trainingen?
Stel dan hier uw vraag.

























