HAPPY TO MEET YOU! 

Wat leuk dat je meer wilt weten over het klantbelevingsprogramma voor Peugeot. Dit programma wordt gecoördineerd door Multi-Value in opdracht van Peugeot.

MEER INFORMATIE OVER MULTI-VALUE

Multi-Value, een onderzoeksbureau gespecialiseerd in klantervaring, voert jaarlijks meer dan 60.000 klantbelevingsbezoeken uit voor haar klanten in diverse sectoren, waaronder automotive, retail, banken en horeca. Klantbeleving is onze passie en wij zijn zeer gedreven om hierin het verschil te maken bij onze klanten. Wij luisteren hierbij naar de wensen en de feedback van klanten en vertalen deze naar uitvoerbare acties. Het is onze stellige overtuiging dat je mensen alleen kunt motiveren om actie te nemen, als je de geest en het hart positief weet te beïnvloeden.

HET KLANTBELEVINGSONDERZOEK VOOR PEUGEOT

Wij willen jou de mogelijkheid bieden om zelf deel te nemen aan dergelijke klantbelevingsbezoeken en daarbij ook nog (een deel van) het onderhoud van je wagen gecompenseerd te krijgen. Wordt jij onze Mystery Shopper bij je volgende bezoek aan een Peugeot-garage? Wij compenseren in dat geval een deel van je factuur.

Wat is mystery shopping?

Mystery shopping (klantbelevingsbezoeken) is een beproefde onderzoeksmethode waarbij een klant onaangekondigd een bezoek uitvoert aan een verkooppunt. De klant is goed voorbereid en weet voor aanvang waar het bezoek aan moet voldoen. Hierbij ligt het accent op het observeren, de beleving en het gesprek met de medewerker. Na het bezoek vult de Mystery Shopper een vragenlijst in aan de hand van zijn of haar ervaring. 

Hoe kan je je aanmelden voor een klantbelevingsbezoek aan Peugeot?

  • Je vult, via de knop onderaan deze pagina, een kort formulier in om je interesse kenbaar te maken.
  • Op basis van de door jouverstrekte informatie, beoordelen wij of je in aanmerking komt voor een klantbelevingsbezoek bij Peugeot.
  • Indien je geselecteerd wordt voor deelname, nemen wij ruimschoots voordat je onderhoud plaats zou moeten vinden persoonlijk telefonisch contact op.
  • Ondertussen vragen we je om je in te schrijven als Mystery Shopper bij Multi-Value, zodat we alle benodigde gegevens hebben om je te contacteren en de vergoeding uit te betalen.

Als ik geselecteerd word voor deelname, hoe gaat het verder in z’n werk?

  • Na persoonlijk contact met ons krijg je het bezoek toegewezen en kan je een briefing en vragenlijst inzien.
  • Deze lees je goed door waarna je een korte toets uitvoert – de video certificering – om te bepalen of je de briefing goed heeft begrepen.
  • Heb je in deze toets een score onder de 90% behaald of heb je toch nog vragen? Geen probleem! Bel ons even op en wij helpen je graag verder.
  • Zodra je deze stappen hebt doorlopen, ga je van start. Je maakt online een afspraak op www.peugeot.be bij de dealer voor een periodieke service of onderhoud.
  • Na afloop van het bezoek, vul je de online vragenlijst in. Zodra je antwoorden op de vragenlijst zijn nagekeken door ons en zijn goedgekeurd, ben je klaar.
  • Vervolgens krijg je de afgesproken vergoeding binnen vier weken op jouw rekening gestort.

Namens Peugeot bedanken wij je alvast voor je deelname aan dit programma.

Heb je toch nog vragen over het klantbelevingsonderzoek voor Peugeot, dan kan je contact met ons opnemen tussen 09:00 – 17:30 uur op telefoonnummer +32(0)3 212 15 15 (BE-NL , BE-FR) . Je kan ook een mail sturen naar [email protected]