MYSTERY SHOPPING MET FEEDBACK EN COACHING

De directe link tussen gedrag en klantbeleving

Mystery Shopping geeft inzicht in hoe je nog meer het verschil kunt maken naar klanten. Mystery Shopping met feedback en coaching gaat verder. Bij Mystery Shopping met feedback en coaching maakt de coach zich onmiddellijk na het bezoek bekend.

Directe feedback

In een persoonlijk gesprek tussen de medewerker en de mystery shopper / coach wordt de link gelegd tussen het gedrag van de medewerker en de beleving en de aankoopbeslissing van de klant.

In dit directe feedback moment maken we de medewerker bewust van wat hij goed doet en waar er kansen voor verbetering liggen. Welke invloed heb ik als medewerker erop dat klanten:

meer kopen?
vaker terugkomen?
actiever aanbevelen?

De ervaringen van de coach en de besproken actiepunten worden vastgelegd in een klantbelevingsrapport en actieplan.

Coaching naar persoonlijke groei

De mystery shopper / coach heeft de taak het hart en de geest van de medewerkers positief te beïnvloeden en te laten groeien. Samen met de leidinggevende coachen en ondersteunen we de medewerker bij zijn persoonlijke en toekomstige groei.

happy to meet you - multi-value

Wilt u meer informatie over Mystery Shopping met feedback en coaching?
Stel dan hier uw vraag.