Het verschil maken in After Sales
De kracht van directe feedback
Positieve After Sales ervaringen zijn bepalend voor de klant om opnieuw voor het merk of verkooppunt te kiezen. Door middel van After Sales Scans met directe feedback wordt de link gelegd tussen het gedrag van de medewerker en de beleving en de aankoopbeslissing van de klant. Hiermee maken we inzichtelijk waarom klanten wel of niet :
meer kopen
actiever aanbevelen
vaker terugkomen
Klantbeleving stopt niet bij de aankoop
De 3 focuspunten
In overleg met uw After Sales Manager worden auto’s ingezet die aan een onderhoudsbeurt toe zijn. Alle contactmomenten, die voor de klant van belang zijn (van het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt tot en met het ophalen van de auto en alle klantervaringen nadien) worden door de coach van Multi-Value als echte klant doorlopen.
Wanneer de coach van Multi-Value zich bekend maakt, doorloopt hij de 3 focuspunten met alle After Sales medewerkers die er invloed op hadden:
- De totale klantbeleving
- De technische audit
- De commerciële kansen
Ondersteuning voor de toekomst
De coach van Multi-Value biedt een concrete ondersteuning voor het hele team. Dit betekent voor zowel de medewerkers aan de receptie, de After Sales adviseurs, de monteurs, alsook de leidinggevende van het team.
Tijdens de begeleiding zet de coach steeds de pet op van de klant. Het is de taak van de coach om medewerkers te sensibiliseren wat hun gedrag betekent voor de tevredenheid en de loyaliteit van de klant.

Wilt u meer informatie over After Sales Scans?
Stel dan hier uw vraag.

























